PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD48L2NlbnRlcj48L2Rpdj4=
УКР
УКР

Wizz Air – загублені на чужині

0 - 0

Рейс Wizz Air 6154 Тревізо-Київ, який мав вилетіти до Києва 25 травня о 08:10, досі відкладається через незрозумілі причини. Авіакомпанія повідомила про технічні проблеми з літаком (отруйні речовини у багажному відсіку?), проте не спромоглася відправити літак сьогодні о 7:00 згідно власної ж обіцянки. Пасажири змушені другу добу поспіль чекати на відправку рейсу. 

Кол-центр компанії в той же час не надає жодних коментарів стосовно того, коли рейс прибуде до України, та рекомендує звертатися до аеропорту Тревізо. За словами співробітників кол-центру, оновлення інформації в системі у них відбувається з запізненням, тому допомогти у цьому випадку вони не можуть. З’єднати з відділом обслуговування клієнтів чи відповідальною особою, яка вповноважена в подібній екстренній ситуації коментувати ситуацію, співробітники кол-центру відмовляються. Обурлива бездіяльність компанії та ігнорування проблеми (як в розмовах співробітників кол-центру, так і в новинах на сайті перевізника) свідчить про “лоукост” підхід до обслуговування власних пасажирів.  

Пасажири тим часом змушені чекати відправки рейсу без будь-яких пояснень.

 

26.05.2013 11:28
0 - 0



Топ відео

    Поки що немає матеріалів ...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору